info@thermennijmegen.nl   |   024 - 360 03 03
Volg ons :-

Reserveren

 

27-11-2021

Beste gasten,

Naar aanleiding van de persconferentie van 26-11-2021 jl. gelden de volgende maatregelen:

– Reserveren blijft noodzakelijk.
– U dient bij toegang tot onze wellness (sauna’s/baden, horeca, massages en beautybehandelingen) een geldig coronatoegangsbewijs en legitimatiebewijs te tonen bij binnenkomst.
– Mondkapje verplicht: bij binnenkomst en bij het verplaatsen.
– Graag vragen wij u om alle coronamaatregelen in acht te nemen.
– Aankomende periode zijn onze saunafaciliteiten geopend van 10:00 uur tot 16:45 uur
– Onze keuken is tot 16:30 uur geopend en het restaurant sluit om 17:00 uur.
– U kunt voor €2 mee doen aan de dagelijkse opgietsessies vanaf 11:00 uur.
– Vanaf nu is het ook mogelijk om verschillende warme en koude gerechten van ons menu mee naar huis te nemen.
– Onze beautybehandelingen zijn te boeken vanaf 10:00 uur tot 16:30 uur.
Voor het inplannen van een beautybehandeling zijn wij telefonisch bereikbaar. Wel vragen wij u om eerst via onze website een reservering te maken voor een sauna entree.

Uiteraard kunt u altijd telefonisch contact opnemen voor overige vragen.

Warme groet,
Team Thermen Nijmegen

 

https://thermennijmegen.nl/nieuws-2/

*Vanaf maandag 05-07-2021 zullen wij weer beperkt reserveringen met kortingsvouchers* aan gaan nemen. Dit is vanaf vandaag te reserveren op onze website. We raden u dan ook aan dit op tijd te doen. Hiervoor kiest u in het reserveringssysteem voor afspraaktype ‘sauna entree met voucher’ (u hoeft geen code o.i.d. te vermelden, de bonnen zullen bij binnenkomst verzilverd worden).

Als er geen tijd meer beschikbaar is het op deze dag is deze helaas al volgeboekt voor de vouchers en kunt u alleen nog terecht voor de gewone sauna entree zonder kortingsbon. U kunt niet voor de gewone sauna entree reserveren en bij binnenkomst een bon inleveren, deze zullen we dan niet innemen en zullen hier ook geen uitzondering voor maken!
Heeft u een cadeaubon van onszelf kunt u voor de gewone ‘sauna entree’ kiezen, dit is geen kortingsbon.

*met kortingsbonnen bedoelen we acties van Vakantieveilingen, Groupon, Social deal, Veilingkans e.d.

LET OP! Wij accepteren GEEN bonnen/vouchers meer van SWG (Select Wellness Group)

* Heeft u reeds een reservering bij ons gedaan en wilt u alsnog een voucher inleveren? Dan willen wij u vragen om uw huidige afspraak te annuleren en een nieuwe te boeken via de optie ‘’entree met voucher’’

*Voor het inplannen van een behandeling zijn we telefonisch bereikbaar. Wel vragen we u om eerst via onze website een reservering te maken voor een sauna entree.

Belangrijk om te weten:

*Graag vragen we u om alle coronaregels in acht te nemen zoals voorheen.

 

Per 1 oktober zullen onze nieuwe (entree)prijzen ingaan voor meer info klik hier: