info@thermennijmegen.nl   |   024 - 360 03 03
Volg ons :-

Reserveren

 

Beste gasten,

U kunt weer uw entree reserveren! Er zijn 2 opties: reserveren mét of zonder kortingsvoucher

Wilt u reserveren met kortingsvoucher(s)**. Hiervoor kiest u in het reserveringssysteem voor afspraaktype ‘sauna entree met voucher’. Wij raden u aan om dit tijdig te reserveren om zo teleurstelling te voorkomen (u hoeft geen code o.i.d. te vermelden, de bonnen zullen bij binnenkomst verzilverd worden).

Is er geen tijd meer beschikbaar of is het tijdstip waarop u had willen komen niet beschikbaar dan zijn wij op dat moment al volgeboekt. U kunt dan misschien nog wel terecht voor de gewone sauna entree zonder kortingsbon of u zult een andere dag of tijdstip moeten kiezen.

U kunt niet voor de gewone sauna entree reserveren en bij binnenkomst een bon inleveren, deze zullen we dan niet innemen en zullen hier ook geen uitzondering voor maken!

**met kortingsvouchers bedoelen we acties van Vakantieveilingen, Groupon, Social deal, Veilingkans e.d.

Heeft u een cadeau-pas van onszelf dan kunt u voor de gewone ‘sauna entree’ kiezen, dit is geen kortingsbon.

LET OP!

Wij accepteren GEEN bonnen/vouchers meer van SWG (Select Wellness Group ).

Alle vouchers die vanwege corona verlegd zijn, zijn geldig t/m juni 2022! (vakantieveiling, Social deal e.d.)

* Heeft u reeds een reservering bij ons gedaan en wilt u alsnog een voucher inleveren? Dan willen wij u vragen om uw huidige afspraak te annuleren en een nieuwe te boeken via de optie ‘’entree met voucher’’

*Voor het inplannen van een behandeling/massage zijn we telefonisch bereikbaar. Wilt u de behandeling/massage i.c.m. de sauna entree, dan vragen wij u om eerst via onze reserveringsmodule een reservering te maken voor de sauna entree.